31 Temmuz 2014 Perşembe

Sarı Şekerimin Bayramlık Elbisesi

Sarı şekerime tatile gitmeden önce bayramlık elbisesini dikmemiştim. Bayramda tatilde oluruz diye. Ama bayramın 1. günü gece eve dönüş yapınca,  Nehirimin bayramlık elbisesi dikilmemişti. Annesi kızına elbise almadığı için üzüldü. Anneanne dururmu kumaşlar evde mevcut hemen bayramın 2. günü sarı şekerimin elbisesi dikilir sarı şekerim elbisesini giyer tokalarını takar. Annesi çok mutlu  olur, nehirim elbisesine bayılır,  birde tüllü dantelli olunca  daha da hoşuna gitti. Ben elbiseyi çok beğendim çok güzel giycem Anneanne dikti diyerek gezip durdu. Sarı kızım aşkım iyi günlerde giyinsin ben ona daha ne elbiseler dikerim :)

 







3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Torununuz güle güle giyinsin.)

    YanıtlaSil
  2. maşallah size aman nazar değmesin
    çok tatlı olmuş...

    YanıtlaSil
  3. şahane dikmişsiniz ellerinize sağlık torununuza çok yakışmış iyi günlerde giysin selamlar....:))

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)