25 Aralık 2009 Cuma

Deri Salon Takımı




Beyaz iş örneği ile beyaz üzerine kahverengi deriyle yapılmıştır.
Masa şömen tablosu




Beyaz işi örneğini derinin üzerine kopye edip oyulması gereken yerlerden oyuyorsunuz. Deri üzerine yapıştırıp, kenarlarını ayakkabı saya dikiş makinesiyle diktiriyorsunuz.

yakından görünümü





Beyaz iş örneği ile kahverengi üzerine beyaz deriyle yapılmıştır. taşlarla süslenmiştir.


Gümüşlüğün içine de deri üzerine sadece deri kenar oyma ile yaptım.


Temizliği bakımından siline bilindiğinden çok kullanışlı bir takım. Canım kızımın çok severek kullandığı bu takımı iyi günlerde kullanmasını diliyorum.

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık şekerim valla hepsi harikalar.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. gercekten hos fikir. gulle gule kullansin kiziniz.yapimi zor gibi oymasi dikmesi ..

    YanıtlaSil
  4. Bende çok beğendim.Elişi değince bakmadan geçemem.Çok değişik bir çalışma,çok modern olmuş.bloğunuzu geçenlerde de gezmiştim.Kızınızın bindallısına bayılmıştım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. mirayet abla ellerine sağlık.. nerden aklına geldi bunu yapmak çok güzel olmuş hemde kullanışlı.

    YanıtlaSil
  6. mirayet abla çok güzel olmuş ellerine sağlık. nerden aklına geldi bunu yapmak hem çok güzel hemde kullanışlı.

    YanıtlaSil
  7. mirayet abla gercekten harika olmus ellerine ve emegine saglik.
    ben yillardir evim icin böyle hos ve zarif takim aradim hicte bulamamistim
    Benim bir sorum olucak
    bu takimi sizi yaptirsam olurmu?
    yapsaniz fiyati ne olur?

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim canım. Kızımın mobilyalarına uygun renklerde ve ölçülerinde yaptım. Sizin istediğiniz renk ve ölçüler nasıldır. Bir de isminizi yazarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  9. cevabin icin tesekkürler,dogrusu soruma cevab alamam diye korkmustum.
    kusura bakma ablacigim ismimi yazmayi unutmusum :)
    benim adim Nurcan ve 23yasindayim,tanistigimiza cok memnun oldum ablam.
    benim mobilyalarda kizinizkinin aynisi:)
    yani ölcüler ve renkler ayni olsa cok iyi olur.
    istersen daha detayli konusmak icin size mail adresimide yazabilirim!

    YanıtlaSil
  10. bunlardan sipariş edemıomuyuz ya yeni ewlenıcemde

    YanıtlaSil
  11. Süper şık bir takım olmuş. Bayıldım doğrusu:))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, çok güzel yapmışsınız elinize sağlık, güle güle kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. vallahi süper çok beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba ellerinize sağlık çok hoş çok modern aynısının benzerini yapabilmeyi çok isterim ...bu desenlerin kalıplarına nasıl ulaşabilirim..lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim...tekrar ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)