2 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni Yıl ve Neol Prensesim

Neol Prensesimin  bu ilk yeni yılı, Nehirim 5 aylık oldu.  Allahımdan Annesi Babasıyla ve hep birlikte nice nice güzel,mutlu, sağlıklı ve huzurlu yeni yıllar diliyorum. Anneanne gene duramadı  Nehirime noel kıyafeti diktim ve tam bir Noel Prensesi oldu. Birde 2013 yılı torbası hazırladım. Kızım arkadaşlarıyla yeni yılını kutladı. Neol Prensesinden teyzelerine amcalarına küçük küçük hediyeleri torbasından dağıttı.. Çok keyifli eğlenceli bir Yeni Yılı Neol Prensesi ile kutlamış oldular.

 Beni izleyen ve takip eden tüm blog izliyecilerimin 2013 yılın da  istediğiniz her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle. Geleceğinizi oluşturacak her yeni gün bir önceki günden daha güzel isteklerinize uygun ve sizi mutlu edecek şekilde olsun. İyi Seneler.........
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN... ♥ ♥ ♥
















4 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş maşallah:) bebeklere çocuklara böyle renkli kostümleri çok yakıştırıyorum. Ellerinize sağlık, çok şanslı bir bebek olmalı, şansı daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  2. canım annem ellerine sağlıkkk... kızımmm sayende yılbaşında çok tatlı bir prenses oldu.. teyzeleri amcaları kızıma bayıldıı :) seni çoook seviyoruzzzzz

    YanıtlaSil
  3. hediye torbasından çıkan hediyelere de teşekkürler ediyoruzzzz :)

    YanıtlaSil
  4. Ay bu ne tatlı bişey keşke önce görseydim oğluma yapardım aynısından.çok güzel olmuş elinize sağlık. Bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)