1 Ağustos 2015 Cumartesi

Biriciğimin 3. yaş Doğum Günü Kostümü

Prensesime 3. yaş gününde de doğum günü kostümünü büyük bir zevkle ve keyif alarak diktim. Nehirim elbisesini çok beğendi en çokta boyu uzun yerlere değmesi ve sırt dekoltesini :). Anneanneciğim sakın boyunu tısaltma yerlere değsin arkasını da tapatma açık olsun demesi ben çok güldürdü. Artık model tariflerini lokumumdan alıyorum. Bir tanede bi omzu açık bi omzu tapalı ( Bu arada da k ile  başlıyan kelimeleri t ile söylemesine de bitiyorum) elbise istiyorum dememizmi :)). Pamuğumda elbise istekleri hiç bitmesin bende ona devamlı dikmeye devam edeyim :)). İyi günlerde mutluluk ve huzurla giysin pamuğum :))












2 yorum:

  1. ay çok tatlı olmuş ellerine sağlık.ben de bloğuma bekliyorum... http://rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. çok güzell keşke benim kızım içinde dikseydiniz :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)