25 Temmuz 2010 Pazar

Polar Kumaştan Klozet Takımı

Canım arkadaşım 20 yıl birlikte çalıştığım, sevgili  Kadriye'm yeni ev aldı. Bende Banyolarını süslemekte biraz katkım olsun diye Klozet Takımları diktim. Daha tam yerleşmediği halde hemen serip fotoğraflarını çekmek istedim. Birinci Klozet takımını şimdiiiii paylaşıyorummm. Diğerinide paylaşıcam ama merakla bekliyelim istedim. :))


Kızımın ebeveyn banyosundaki klozet takımlarını çok beğeniyordu. Banyosunun rengi krem ve taba rengiydi, düşündüm en çok kavuniçi rengini bu tonlara yakıştırıyordum. Çiçeklerini kavuniçi rengi yapmaya karar verdim. Hemen kolları sıvadım ve polarlarını aldım. Alt astar olarakta, krem rengi patiska elyaflı kapitone  astar kullandım veeeee  işe başladım.......



Yaprakların yapımı. Üçgen parçaları kesip altından teyel alıp büzüyordum. Bu seferde büzerek silikon tabancasıyla yapıştırmayı denedim ve gayette başarılı oldu, bu işi çok sevdim :). Çiçeklerin yapılışını aceleye geldiğinden çekemedim   :(( . İnşallah başka bir klozet takımını yaparken çekerimm.



Klozet Kapağı

  Bitmiş haldeki tam görünümü...

Şekerim Canım Arkadaşım iyi günlerde mutluluklar ve huzur içinde kullan....

7 yorum:

  1. mirayet ben bunun üstüne basmaya kıyamam vallahi,muhteşem:)

    YanıtlaSil
  2. :)) arkadaşımda öyle dedi.Ama çiçeklere bir şey olmuyor rahatlıkla basabilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  3. evet annem bunun başka renklerinden bana da yaptı çeyizime :) ben yıkadım mesela hiç bir şey olmadı. oldukça kullanışlı ve çok şık çok sevimlii.. değişik değişik renkelrde istiyorummm minişimmm bilmiş ol :)) bu da harika oldu.. renk uyumu süperrrr..

    YanıtlaSil
  4. :)))))) bencede iste. Ama bu sefer çiçeklerini sana yaptırcam. Anlaştıkmı :))

    YanıtlaSil
  5. mirayet abla.. ben elif kadriyenin kızı. yaptıklarının takipçisiyim eline sağlık hepsi çok güzel olmuş. ama bu klozet takımı süper olmuş.:))

    YanıtlaSil
  6. Elif'cim çok memnun oldum seni burda gördüğüme. Nasılsın canım. bebeğimiz büyüdümü. Çok teşekkür ederimmm. Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  7. çok yaratıcısınız...elinize sağlık.her şey harika

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)