19 Haziran 2010 Cumartesi

Aşk ve Ceza dizisinden

Çok sevdiğim diziler arasında aşk ve ceza dizisini izlerken Nurgül YEŞİLÇAY'ın (Yasemin ) giymiş olduğu elbise çok hoşuma gitmişti. Kızımın eşinin halasının oğlunun düğünü vardı. Kızıma elbise dikmem gerekiyordu, birden aklıma bu elbisenin modeli geldi hemen d.dizi izle sitesine girdim ordan dizideki elbisenin olduğu kareleri alarak bilgisayarıma kaydettim. Sonrasında da gördüğünüz gibi kızıma güzel şık elbiseyi dikmiş oldum. Sizlerlede paylaşmak istedim bakalım beğenecekmisiniz :))


















8 yorum:

  1. Mirayet hanımcığım ellerinize kollarınıza sağlık.. çok şık olmuş.. ben de izliyorum o diziyi ama inanın hiç dikkatimi çekmemiş, ne kadar dikkatli izliyorsunuz öyle :) çok beğendim,aynısından istiyorum. bugün arayacağım sizi müsaitseniz. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim çiğdem hanım. Evet dizileri izlerken kıyafetleri, ev dekarosyonlarını yani herşeyi inceliyerek izliyorum ve çok hoşuma gidiyor. görüşmek üzere sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. on marifetten koşup geldim .tekrar eline sağlık diyeyim ve ekleyeyim.
    seni tanıdığıma çok sevindim benim de Bursalı arkadaşlarımın hepsi de hamarattı.
    havanızdan suyunuzdan demekki:)))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar hoş olmuş.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim nalan hanım ve hazalca. ben sizi tanıdığıma çok memnun oldum. Bursamızın havasıda, suyuda, yeşilliğide çok güzeldir. Marifetlidir bayanlarımız :))

    YanıtlaSil
  6. nekadar güzel bir yetenek bu böyle ekranda gördünüz ve kızınıza diktiniz. Kızınız çok şanslı ben olsam her gördüğüm modelden diktirirdim size:) bu arada güle güle giysin kızınız..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. Kalıpla mı diktiniz merak ettim.

    YanıtlaSil
  8. saklıkent çok teşekkür ederim. Evet düz model elbise kalıbına uygulayarak yaptım.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)