18 Mayıs 2011 Çarşamba

Canım Anneci'ğime Ahşap Boyama Tepsim

Anneciğime Anneler  Günü Hediyesi olarak ailemizin bulunduğu bir fotoğraf ile tepsi yapmak istedim. Fakat tüm ailemizin bir arada bulunan fotoğrafı  yoktu. Oğlumdan 3 resmi birliştirerek fotoshop yapmasını söyledim. Uğur'cuğuma çok teşekkür ediyorum bu güzel fotoğrafı yaptı. Fotoğrafı transfer tekniği ile tepsiye uyguladım.Gecikmeli olarak Anneler Günü Hediyesini bugün Anneciğime götürüceğim. İyi günlerde kullansın Canım Anneciğim.
















6 yorum:

  1. kalabalık bir aileye sahip olmak çok güzel. Ayrıca oğlunuzun profesyonel birleştirme çalışması takdire şayan..
    Sizde el emeğinizi konuşturup böyle güzel bir çalışma yapmışsınız, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. aile fotoğraflı bir tepsi her annenin hoşuna gider, çok iyi düşünmüşsünüz.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bu gerçekten ellerine sağlık insan bunu kıyamaz kullanmaya bütün aile bir arada ne güzel

    YanıtlaSil
  4. Annem çok beğendi. iyi ki yapmışım :)

    YanıtlaSil
  5. beğenilmeyecek gibi değil ki, güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  6. fikir çok hoş.Anneniz için de çok değerli bir çalışma olmuş..ellerinize sağlık...Bu arada 10 marifette beni desteklediğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)