8 Ekim 2013 Salı

Nehirimin Diş Buğdayı Partisi

Nehirimin diş buğdayını geçen aylarda yapmıştık.Ben gene işlerimin yoğunluğu nedeniyle bir türlü postu hazırlıyamamıştım. Diş buğdayı pastamızı her zaman yanımızda olan Sezenciğim yaptı, çok çok teşekkürler ederim. Ellerine kollarına  sağlık harika lezzetli pastamız için. Nehirimin hediyelerini  keçeden diş mağneti, fırın eldiveni, keçe broşlar  hazırladım. Her zamanki gibi hepsini severek yaptım. Diş buğdayı olarak ta buğdaydan salata yaptık. Börek, biber dolması, herse, kurabiye, külahta tatlı, gül kurabiye ikramlarımızdı. Pamuk prensesimin  8 tane dişi çıktı. Allahımdan bebeğime uzun ömürler, kaderinin güzel olmasını candan diliyorum. Hep birlikte güzel mutlu günlere inşallah......




























1 yorum:

Görüşleriniz benim için çok önemli :)