7 Ağustos 2010 Cumartesi

OĞLUMA SÜPRİZ DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ



   Canım oğlumun benden bir isteği vardı. 26 yıl sonra ilk defa duyduğum bir kelime. Hep  kızına dikiyorsun bana da bermuda bir şort dik ve blogspotunda yayınla ordan görmek istiyorum dedi.  Tatildeydim gece 12 den sonra yaş günü kutlamak için aradım. Bana şortumu diktinmi diye sordu. Burda olduğımu dikemediğimi söyledim. Fakat bütün gece uyuyamadım sürekli ona bermudasını dikiyordum. Sabah kalktım kardeşime ben Bursaya gidiyorum Uğur'uma bermuda şortunu dikicem, birlikte  hemen geldik. Kumaş almaya her zaman gittiğim yere Bursa Kumaş pazarına gittim kumaşımı aldım geldiğimde saat 13.00 dü kalıpı çıkardım ve bermuda şortumuzu 4 satte  diktim. Canım oğlum bakalım beğenecekmisin :)) DOĞUM GÜNÜ SÜPRÜZÜNÜ.....

Kumaşa kalıpları yerleştirip hemen ruletledim.


Kumaşım Lacivert fakat foto da böyle çıktı :(
Dikme aşamaları

Artık Bermuda şortumuz bitti




Provasız, giydiği pantolana göre yaptım.Akşama gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Giyinmiş olarakta fotolarını biran önce yayınlıycam.


5 yorum:

  1. ağlarım ama ben böyle yaa :''')

    senin elinden zehir olsa içerim ben, canım annecim, herşeyim benim :'')

    YanıtlaSil
  2. Ben de ikiz tekiyim... ikizim erkek... Benzer durumları annem de ne çok yaşadı, yaşıyor... :))
    Nice sağlıklı, mutlu yaşlar diliyorum evlatlarınıza, tabii sevdikleriyle birlikte... İyi ki doğmuşlar.

    YanıtlaSil
  3. Harikalar yaratmışsın, ellerin dert görmesin, annelik en zor ve kapsamlı meslek....

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim.İkiz olunca birbirinden ayıramıyorsunuz, herşeyi ikisinede yapmak zorunda kalıyorsunuz. Yoksa böyle istiyorlar :))

    YanıtlaSil
  5. yanii uğur o kadar çok söylediki bana da dik bana da dik.. çok anlamlı bir günde çok güzellll bir hediye olmuşşş.. iyi ki doğdun ikizimmmm :))) bu günü seninle paylaşıyor olmaktan mutluyum

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)