17 Temmuz 2010 Cumartesi

Bir Günde Diktiğim Elbise


Kızım kınaya gideceğini söylemişti. Bende dayanamadım evdede kumaşım vardı hemen ona bir elbise dikmek istedim. Hiç haberi yoktu, hemen gelmen lazım prova yapıcam dedim. Anne ne provası ne elbisesi diye şaşırdı. Süpriz yaptım ve kınaya giderken  giydi.Kızıma elbise dikmek bana zevk veriyor. İyi günlerde güle giysin canım kızım. Daha diktiğim elbiseleri var onlarıda sizlerle paylaşmak istiyorum.





 Modeli Burda Modelinin 1996/Mayıs sayısında


Çantasınıda Ümre Ziyaretine gittiğimde almıştım.Taşları ve pulları hemen hemen bütün renklerle yapılmış . Her kıyafete uyuyor. İyiki almışım :)

Canım şekerim saçınıda kendisi topuz yapmış. Laf aramızda marifetlidir kızım :)). Fotoğrafını çekmek isterim demiştim. Fotoğrafını çekmem  için kınadan çıkıp gecenin 12.00 sinde bana gelmiş. Hiç beklemiyordum oda bana süpriz yaptı :)))


5 yorum:

  1. Hârika bir iş çıkartmışsın Mirayet'ciğim. Enfes bir elbise bu. Kızına da çok yakışmış. Tebrik ederim. Bu derece mârifeti kıskanmadım desem yalan olur. Anneciğim de beni böyle güzel güzel giydirirdi. Yaz günlerinde her hafta yeni bir elbisem olurdu. Ahh, ah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım. Benim Annemde öyleydi hemen ablamla bana akşam diker sabah giydirirdi. Herhalde bende anneciğime benzemişim. Kendime ve Kızıma hemen dikip giyini veriyoruz. El işleri yapmak bana çok zevk veriyor . Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. miraye abla ne kadar beceriklisin kızında armut dibine düşer. ne kadar yakışmış güle güle giysin.

    YanıtlaSil
  4. Çok şık olmuş.Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler şekerim. Elimden geldiği kadar birşeyler yapmaya çalışıyorum. Bu da beni mutlu ediyor. :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok önemli :)